Firemní vizuál pro H2i.cz

Jednotný grafický styl pro českou vodíkovou společnost H2i
projekt: celková vizuální identita společnosti
klient: HHO technology s.r.o.
místo: Frýdlant nad Ostravicí
výstupy: logo, tiskové propagační materiály, plakáty, brožury, vizitky, hlavičkové papíry, garanční kartičky, realizace e-shopu, sociální sítě, ppc reklama, produktová fotografie
“Zadání loga znělo jednoduše:
auto a dva prvky – oheň a voda.”
Anotace
Klient požadoval vytvoření nové firemní vizuální identity. Vytvořili jsme siluetu auta, ve které se promítnuly dvě barvy – modrá a oranžová. Modrá v motorové části představuje přídavek vodíku a oranžová barva odkazuje na klasický spalovací proces motoru.
Tato barevnost pak doplňuje vizuální styl napříč propagačními materiály společně s jednotným moderním písmem. Během jednoho roku jsme tak vytvořili novou tvář společnosti i s dalšími propagačními a komunikačními kanály.