Hledali jsme vhodný prvek, který by doplnil stávající logotyp NDM. A zároveň by jasně řekl, že jde o mecenášský klub.
Po několika návrzích a schůzkách jsme symbol našli v koruně. Koruna přesně vystihla dvojsmysl, který jsme hledali.
„Koruna jako nejmenší hodnota, kterou můžete darovat“ a současně „dárcovství vás korunuje do stavu mecenášského“
Jednoduchá loga se dobře pamatují. Logo Národního divadla je velice povedené a minimalistické. Chtěli jsme maximálně korelovat s těmito vlastnostmi stávajícího loga. Vsadili jsme na jednoduchost a praktičnost. Pohráli jsme si s proporcemi a geometrii současného loga divadla jsme vtiskli do symbolu koruny.
Zde příběh začíná. Logo se stalo součástí divadelního brandu. Díky vektorové grafice snadno logo použijete v jakékoliv tiskové aplikaci. Výšivka, ražba, sítotisk, řezaná grafika nebo potisk reklamních předmětů, zkrátka všude.