5 tipů, proč se rozhodnout pro reklamní předměty
Vyberte si ten správný reklamní předmět
pro vaší propagaci.
5 tipů, proč se rozhodnout
pro reklamní předměty
1) budujete povědomí o své značce
Tohle je největší přidaná hodnota reklamních předmětů. Budují povědomí o vaší značce. A jak možná víte, značka tvoří 45% vašeho podnikání.
2) spojte svou značku s pozitivní emocí
Podle nejnovějších studií behaviorální psychologie aplikovanou v marketingu si pozitivní emoce zapamatujeme lépe, než ty negativní. A rychlé asociace, které nám naskakují s jakoukoliv značkou jsou právě ty pozitivní.
3) investice
Reklamní předměty jsou tradiční investicí před koncem roku. Snížit daňový základ nebo taky k uskladnění promo materiálu na další rok.
4) vždy připraveni
Reklamní předměty spolehlivě prolamují ledy na nečekaných schůzkách. Buďte vždy připraveni. Malé dárky potěší každého.
5) správný výběr
Pokud je to možné, reklamní předmět by měl reflektovat vaší brandovou strategii a vaše podnikání. Když bude reklamní předmět spojený s předmětem vašeho podnikání, vytvoříte v lidech ještě lepší vazbu na váš obor.